« Травень 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
You've got to be kidding me-it's so <a href="http://cbnsnquazdn.com">trretpaannsly</a> clear now!
|
There's a secret about your post. ICBIYTTHTKY http://edfqykbav.com ituyrl [link=http://ytcixw.com]ytcixw[/link]
|
When you think about it, that's got to be the right <a href="http://gsthjszby.com">anesrw.</a>
|
That's the pecefrt insight in a thread like this.
|
Конспект
уроку з англійської мови в 2 класі Учитель: Колеснікова М.К. Тема. Частини тіла. Мета. Практична: вчити учнів вживати в
мовленні лексичний матеріал за темою, формувати навички монологічного мовлення
на рівні речення. Вчити дітей виконувати інструкції англійською мовою.
Удосконалювати навички вживання множини іменників та граматичної структури "have/has got”. Розвиваюча: розвивати мовну здогадку,
уміння логічного викладу думок та фонематичний слух. Виховна: виховувати у дітей
позитивне ставлення до власного здоров’я та культури тіла. Стимулювати та
підтримувати інтерес до іноземної мови. Освітня: розширити світогляд учнів та їх знання про культуру мови. Тип уроку: комбінований. Обладнання: проектор, комп’ютер,
підручник "Welcome Хід уроку I. Початок уроку. 1. Організаційний момент (2 хвилини) T: – Good morning, everyone! – Nice to meet you! – How are you today? (Students answer) – Let’s start. 2. Фонетична зарядка (3 хвилинu) T: At first, let’s
practice in pronunciation of s and z: Zog’s got three mouths and six noses! T: z is pronounced: [z] as in
Zog s can be pronounced: [s] as in
mouths, [z] as in noses (Students listen
and repeat) II. Основна частина уроку. 1. Повторення лексичних одиниць попередніх уроків (3 хвилини). T: At our lessons we
talk about parts of body. Today we continue talking about them. So, look at the screen,
please. Who is it? S ... Читати далі » |
завантажити презентацію до уроку медіа файли: http://inozem-seminar.at.ua/dialogue.mp3 http://inozem-seminar.at.ua/Dr.Monday.wma People’s
Best Friend.
Level:elementary. Marina Batrak, a teacher of
English, Specialized school № 2 of Tsyurupinsk. Time:40 minutes.
Objectives for the lesson: 1.
To activate the
vocabulary on the topic; 2.
To develop
listening and reading skills; 3.
To practice pupils in the ways of creating the
comparative degree of one-syllable, two-syllable adjectives and longer
adjectives; 4.
To stimulate
pupil’s thinking and develop their creative imagination.
Language items to be focused
on: Grammar: the comparative degree
of adjectives. Vocabulary: recycling of
lexical units (pets, adjectives).
Type of the lesson: combined with multimedia approach to learning.
Equipment: 1. projector, computer, screen. 2. Microsoft Office Power
Point 2007, Windows Media Player. 3. individual cards. Procedure. I. Introduction. Greeting. T: Good afternoon, boys and
girls! P: Good afternoon, teacher. T.: I’m glad to see you! Ps.: We’re glad to see you, too! T.: How are you? Ps.: We’re fine, thanks. How
are you? T.: I’m OK. Look at the screen
and say what our today’s topic is. Ps.: People’s best friend. T.: That’s right. What are we
going to talk about?
II. Warming Up T.: To speak English well you should pronounce the sounds correctly. Let’s train the sound [t]. T.: Give opposite to these
adjectives. T.: Name animals and pets with
the sound [t].
... Читати далі » |
медіа файли: http://inozem-seminar.at.ua/Track_No26.mp3 http://inozem-seminar.at.ua/Track_No51.mp3 http://inozem-seminar.at.ua/Track_No64.mp3 Конспект уроку з англійської мови в 2 класі Учитель: Мазун А.А., вчитель
англійської мови, «спеціаліст IIкатегорії»
Тема: «Вивчаємо англійську з радістю
кожного дня!»
Мета:
1. Автоматизувати вживання дієслів в структурах Present Simple. 2. Контрастувати вживання
дієслів у 3 особі однини та інших
формах PresentSimple. 3. Навчати аудіюванню з метою виділення детальної інформації. 4. Удосконалювати навички читання по темі. 5. Прищеплювати інтерес до англійської пісні
в римовках у цікавій формі. 6. Виховувати інтерес у дітей до мови, що вивчається.
Тип уроку: комбінований. Обладнання: проектор, комп’ютер,
підручник "Welcome
Хід уроку I.
Introduction. Greeting
1. Teacher: Good morning, dear
children! Pupils: Good morning, good morning, Teacher: Who is on duty
today? What date is it today? What day of the week is it today? What is the
weather like? What season is it? Do you like this weather?
II.
Aim
< ... Читати далі » |
завантажити презентацію до уроку відео вкінці уроку Інтегрований урок у 4 класі (англійська мова,
основи здоров’я). Тема: Мій улюблений
день та розпорядок дня. Мета: - навчити
учнів розповідати про свій день, повторити відомості про розрядок дня, його
компоненти; -
виховувати прихильність до здорового
способу життя; -
розвивати мотивацію до навчання.
Навчальні засоби: ноутбук та
проектор, роздатковий матеріал, DVD- додаток до курсу Welcome2. Тип: інтегрований
урок; урок розвитку комунікативних компетенцій. Хід уроку.
1.
Організація класу. Привітання. 2.
Фонетична розминка. Введення у тему
уроку. Учням пропонується вірш розподілений на 4 частини. Необхідно відновити
вірш. Та прочитати його. Вірш: Breakfast in the morning. Dinner in the day, Tea comes after dinner Then comes time to
play. Milk and bread, Supper in the
evening When the sky is
read. Then the day is
over And we go to bed. Учні перевіряють
правильність вірша (слайд 2). Читають вірш хором та індивідуально. Слово вчителя: Чи
здогадались ви про що ми будемо говорити сьогодні? Так про т е як проходить ваш
день та про режим дня… -
Чи бувало так, що ви вставали не одразу
після того як вас розбудила мама? Не встигали поснідати? Неправильно вдягали
якусь річ? Забували підручник або зошит? Погано почувалися на уроці? Були
неуважні? -
Як ви гадаєте, чому це відбувалося? - < ... Читати далі » |
Lesson Theme: My favourite food. Grade: 1 Timing: 30 minutes By the end of the
lesson students will: - be able to
tell about their favorite food; - be aware of
traditional food in - complete
the project work "My favourite food”. Materials: "Welcome Starter B”, flashcards, audio and
video materials, language portfolio, My
Food poster. Procedure A.
WARM-UP 1.
Stand by the door
and greet the pupils as they arrive. 2.
Pin up the My
Food poster on the board. Allow the pupils some time to look at it. Then,
ask the pupils to close their eyes. Cover with a slip of paper one of the food
items (as well as the corresponding word). Ask the pupils to open their eyes.
Ask a pupil to tell you which food item is missing. Uncover the item and check
the pupil’s answer. Repeat the procedure as many times as you think is
necessary. B.
WELCOME TO 1.
Pupils’ books open (Додаток А ... Читати далі » |